ტრენინგის IV დღე
დღევანდელი დღე დატვირთული იყო მასწავლებლისათვის აუცილებელი, მაგრამ საკმაოდ რთული და საპასუხისმგებლო საკითხით – შეფასება. გავიგე, რომ პროექტი ფასდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი შეფასებით, განმავითარებელი შეფასება ფასდება შემდეგი ოთხი სტრატეგიით: მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროებების შეფასების, წახალისების, თვითრეგულირებადი სწავლისა და თანამშრომლობის უნარის შესაფასებელი, პროგრესის მონიტორინგის და გაგების შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისათვის, ხოლო განმსაზღვრელი ფასდება გაგებისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგიებით. ასეთი ვრცელი საკითხი ტრენერმა გადმოგვცა საკმაოდ საინტერესოდ და გასაგებად, დავათვალიერეთ ეროვნული სასწავლო გეგმის პორტალი, ვნახეთ სხვა მასწავლებლების ბლოგები, ვისწავლეთ ფონის შეცვლა და ბლოგზე სურათის ატვირთვა. მადლობა დიანა ასეთი საინტერესო დღისათვის
დღევანდელი დღე დატვირთული იყო მასწავლებლისათვის აუცილებელი, მაგრამ საკმაოდ რთული და საპასუხისმგებლო საკითხით – შეფასება. გავიგე, რომ პროექტი ფასდება როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი შეფასებით, განმავითარებელი შეფასება ფასდება შემდეგი ოთხი სტრატეგიით: მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროებების შეფასების, წახალისების, თვითრეგულირებადი სწავლისა და თანამშრომლობის უნარის შესაფასებელი, პროგრესის მონიტორინგის და გაგების შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისათვის, ხოლო განმსაზღვრელი ფასდება გაგებისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგიებით. ასეთი ვრცელი საკითხი ტრენერმა გადმოგვცა საკმაოდ საინტერესოდ და გასაგებად, დავათვალიერეთ ეროვნული სასწავლო გეგმის პორტალი, ვნახეთ სხვა მასწავლებლების ბლოგები, ვისწავლეთ ფონის შეცვლა და ბლოგზე სურათის ატვირთვა. მადლობა დიანა ასეთი საინტერესო დღისათვის
Комментарии
Отправить комментарий