ტრენინგის VII დღე
დღეს განვიხილეთ 6 და 7 მოდული – მოსწავლეთა პროექტების შეფასება – საკმაოდ ვრცელი, რთული და აუცილებელი ყველა მასწავლებლისათვის. განვიხილეთ და ვიმსჯელეთ სხვადასხვა სახის შეფასების ფორმებსა და რუბრიკებზე, გამოვყოფდი თვითშეფასების, დიფერენცირებული სწავლების და კოლაბორაციული შეფასების რუბრიკებს. ვიმსჯელეთ ფასილიტაციის და ფასილიტატორის დანიშნულების შესახებ.
განვიხილეთ ფასილიტატორის მიერ შექმნილი დამატებითი ფორმები.
განხილულ ფორმებსა და რუბრიკებს გამოვიყენებ პედაგოგიურ პრაქტიკაში
მადლობა დიანა საინტერესო დღისათვის
დღეს განვიხილეთ 6 და 7 მოდული – მოსწავლეთა პროექტების შეფასება – საკმაოდ ვრცელი, რთული და აუცილებელი ყველა მასწავლებლისათვის. განვიხილეთ და ვიმსჯელეთ სხვადასხვა სახის შეფასების ფორმებსა და რუბრიკებზე, გამოვყოფდი თვითშეფასების, დიფერენცირებული სწავლების და კოლაბორაციული შეფასების რუბრიკებს. ვიმსჯელეთ ფასილიტაციის და ფასილიტატორის დანიშნულების შესახებ.
განვიხილეთ ფასილიტატორის მიერ შექმნილი დამატებითი ფორმები.
განხილულ ფორმებსა და რუბრიკებს გამოვიყენებ პედაგოგიურ პრაქტიკაში
მადლობა დიანა საინტერესო დღისათვის
ძალიან საინტერესო და ლამაზი პრეზენტაციაა, სიამოვნებით გამოვიყენებდი ბუნების გაკვეთილზე, წარმატებები რუსუდან...
ОтветитьУдалить