ტრენინგის VIII დღე
დღეს ვისაუბრეთ მოსწავლეებში სწავლის დროს ინდივიდუალურ განსხვავებებზე. დავახასიათეთ ვიზუალისტი, აუდიალი და კინესთეტიკური ბავშვები, ამოვხსენით ტესტი, ვისაუბრეთ: გარნერის მრავალმხრივ ინტელექტზე, ლინგვისტური, ლოგიკური, ვიზუალური, მუსიკალური, კინესთეტიკური, ინტერპერსონალური, ინტრაპერსონალური, ნატურალისტი ბავშვების შესახებ, ადამიანის ტვინის ჰემისფეროებზე. განვიხილეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში დიფერენცირებული სწავლება, ვისაუბრეთ სსსმ, არაქართველ და ნიჭიერ ბავშვებზე.
ძალიან მომეწონა Snipping Tool პროგრამა, რომელსაც დიდი სიამოვნებით გამოვიყენებ ჩემს პრაქტიკაში, ვისწავლეთ საპრეზენტაციო რეჟიმში ფაილის ატვირთვა ბლოგზე
მადლობა დიანას საინტერესო დღისათვის
დღეს ვისაუბრეთ მოსწავლეებში სწავლის დროს ინდივიდუალურ განსხვავებებზე. დავახასიათეთ ვიზუალისტი, აუდიალი და კინესთეტიკური ბავშვები, ამოვხსენით ტესტი, ვისაუბრეთ: გარნერის მრავალმხრივ ინტელექტზე, ლინგვისტური, ლოგიკური, ვიზუალური, მუსიკალური, კინესთეტიკური, ინტერპერსონალური, ინტრაპერსონალური, ნატურალისტი ბავშვების შესახებ, ადამიანის ტვინის ჰემისფეროებზე. განვიხილეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში დიფერენცირებული სწავლება, ვისაუბრეთ სსსმ, არაქართველ და ნიჭიერ ბავშვებზე.
ძალიან მომეწონა Snipping Tool პროგრამა, რომელსაც დიდი სიამოვნებით გამოვიყენებ ჩემს პრაქტიკაში, ვისწავლეთ საპრეზენტაციო რეჟიმში ფაილის ატვირთვა ბლოგზე
მადლობა დიანას საინტერესო დღისათვის
Комментарии
Отправить комментарий